Jag kommer ingen vart
Väntar med spänning för det du skriver är både bra och intressant. Sonen sväljer det du skriver om vilda västern med hull och hår.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#1 Jag också,,
Vilken enormt fin bild JanGBG- Är det en av dina egna?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Japp!!!
En S&W .45 Schofilde typ II 1877. Kavalleri modellen med 7 tums pipa.
Det är en av mina tävlingsrevolvrar i Svartkrut, den är gjord i Itallien för cirka 5 år sedan alltså en Replika ( en exakt avbildning av orginalet) den var dyr.
Med rätt ladning träffar jag riktigt hyfsat! Men med full laddning åt skogen, den har rekyl.
Men ett orginal i det skicket hade ju kostat cirk 75-80 000 så då var ju denna billig.
Det är igentligen du Medde som har gjort att jag inte får till artikeln!!!!!!!! Du har lurat mig in på Sci-Fi, har huvudet fult av Sci-fi ider, det blir inget över till Västen.
Det är ju bra att ha någon att skyll på, tycker ni inte?
Skämt å sido, den kommer, vet bara inte riktigt hur jag ska lägga upp den.
Mitt fel
Opps,, tassar ut från tråden snabbt och tyst
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dubbelpost

Tror inte du är kvinnan som"tyst tassar ut"!
Det är ju inte den Medde vi vill ha i våra diskutioner.
På minner mig om en Tv serie i forntiden.
Gift par som bråkade och gjorde olika dumheter, kommer inte ihåg vad den hette?
En gång beslöt sig kvinnan att göra allt han vill och inte protestera mot något, då sa han
"Jag hade ett Niagara fall, nu har jag en droppand vattenkran."
Tror att skådespelaren hette Dick i förnamn?
Okey så här såg jag ut då jag sparkade mig ut från tråden

Den Medde känner jag igen!
Det är väl att vi kan skämta lite med varandra.
Jag har haft verk i leder i dagarna, kan inte göra något då, har suttit och tittat på andra sajter då.
Det slår mig att Västen och Sci-fi har en otroligt bra dialog och "kompisskap".
Hur man kallar varandra! Tycker om folks inlägg! Att dom inte skäms?
Det finns en och annan Sajtvärd som styr hårt också och inte tillåter andra åsikter.
Men det är ju andras åsikter sog gör sajten tycker jag.. Det ska ju vara kul att komma in oavsett om man har Sci-fi i huvudet för stunden eller om man vill bara umgås en stund.

Vi snackar samma språk damen!
Alltid vännen!
Men det är ju så enklet om man bara tänker till. Det ska vara både kul och trevligt att komma in på sajten. Även om det är en vild häst ute och springer eller om man bara vill ha sällskap över en kopp kaffe.
Nu ska jag ut i kylan med vovvarna.. Vill inte ut i kylan..
Ha det härligt gott
Pepping: JanGBG, JanGBG, JanGBG, JanGBG, JanGBG, JanGBG!
Ha en bra dag
Sport iFokus
JanGBG, JanGBG, JanGBG, JanGBG
Var positiv -må bra
#0 Tips. Bara skriv ner det du tänker om ämnet. Då får du en textmassa att bygga runt. När du har tömt ur dig allt du tycker ska vara med, kan du börja med att bygga ihop artikeln.
Det är som att forma modellera, först ser man till att man har en tillräckligt stor klump, därefter börjar man forma objektet, dvs artikeln.

Tack för tipset.
Kom igång i natt med början, hade ont och gick upp och satte mig vid datorn.
JanGBG, JanGBG, JanGBG
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#15 Jag känner igen det där med att inte kunna sova för att jag har ont och sätter sig framför datorn och knappar istället.
Jag har konstant ont i lederna, fingrar, axlar och armbågar är värst. Igår hade jag så ont i vänster axel under dialysbehandlingen att tårar bröt fram. Tog en Ipren och det tog den värsta udden av värken så att jag stod ut. När jag sitter i dialysstolen går det ju inte att bara resa sig och gå därifrån.
Sedan händer det ibland att jag får fantomsmärtor i fotleder och fötter som jag inte har. Den smärtan är för jäklig rent ut sagt och det finns inget som hjälper mot den. När det är riktigt illa måste jag ta morfinderivat av något slag, till exempel Ketogan. Då bedövar jag skallen så att jag struntar i att det gör ont, men det tar flera dagar innan jag är människa igen efter en Ketogandos, jag blir som en zombie.

När jag hör vad du går igenom, så är ju minna problem inget alls.
Jag tycker du är modig som står ut, men du har ju inget val.
Minna bästa tankar är hos dig.
#17 Det låter ju helt omänskligt och fruktansvärt. Du är strong du.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Det går ju aldrig att jämföra sin verklighet med någon annan. Alla har sitt elände och det är lika jobbigt för dem som mitt är för mig. Jag är ju en levnadsglad person som nästan alltid är glad och skojfrisk trots att jag har kronisk smärta. Man har ett val att endera bara leva med det eller ge upp och det senare har jag aldrig haft några planer på att göra.
Men det är klart att ibland kan jag bli lite tvär när någon gnäller över en finne i röven …

Ha en bra kväll
#21 Tack detsamma 
Janne kom igen eller ska jag hinna före…
Peter du är en kämpe och beundransvärd.

Jag gjorde en artikel = text med flera bilder, DET BLEV RAPPAKALJA när jag försökte lägga in det. Tydligen kan inte iFokus ta en text med inlagda bilder. så nu vet jag inte hur man gör?
Skriva direkt, läga in bild skriva direkt läga in o.s.v. DET ÄR HOPPLÖST!!!!!
Lägg du in vad du vill, just nu är jag så J-a trött på "data tekniken" att jag SPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad jag förstår så är iFokus bar till för att skriva direkt "små korta inläg" en bild eller vidio.
Artiklar av några sidors längd bör (ska) inte förekomma??????????
Jo det ska gå och skriva det också. Ett tips. Skriv hela artikeln och markera var du vill ha bilderna. Lägg artikeln i gruppen "Ej klara artiklar" och PM-a bilderna till Leffe. Han är ju vår allt i allo och vår expert på iFokus tillsammans med medde, men Leffe har mer tid än medde.. Sedan får han lägga bilderna där du markerat. Tänk bara på att skriva vilken bild som ska vara var. Sedan när han lagt bilderna på plats lägger han ut hela artikel inkl. bilderna åt dig.