Vad vill besökarna HA ?
Vi är några få som skriver inlägg/artiklar, men om man ser på hur många gånger olika saker läses förstår man att det är mycket folk inne och tittar och ut igen utan att sätta spår efter sig.
Men jag har ingen klar bild av vad folk läser mest?
Om hästar, vapen, kända Cowboys och banditer, noveller????????
Någon som vet?
MED ANDRA ORD VAD VILL NI VETA OM VILDA VÄSTERN?
Jag läser gärna novellerna. Sedan är jag intresserad av fakta om vapen och kända verkliga personer från den tiden. Skulle vara kul att läsa om hur livet egentligen var jämfört med alla uppromantiserade filmer och serier.
Var positiv -må bra

Jag skulle vilja veta mycket om vapnen, kläder. Ja utrustning över huvudtaget. Skulle vilja veta mer vad det finns för bra filmer och gärna lite om vad de handlar om.
För min del är det mest intressant med fakta om kända personer och uppgörelser. Och kanske även ifall det finns några realistiska filmer om dessa händelserna.

Tänk vad bra det är med människor som säger vad dom vill ha!
Själv tycker jag också mest om "Fakta", men har känslan av att just ett sådant här ämne som Västern, finns många "romantiker" som känner sig störda av att få en pekpinne som säger"SÅ VAR DET INTE". Man vill ha sin dröm och fantasi i fred. Ja, var för inte?
Har ju skrivit både fakta och fiction här på sidan, tycker det är JÄTTE ROLIGT att hitta läsare även i lite skala.
Upplever att just fakta är lättare att skriva om MEN TAR TID, det måste ju kollas olika källor har olika uppgifter, titta bara på inlägget om Poker här på sidan. Innehöll "Död mans Hand" en Dam eller ej? Har inte kunnat slå fast om det är sant eller ej, det finns flera källor som säger olika.
Noveller är lättare du har ju "Författarens frihet".
Men för att trösta Fakta folket, det kommer mer, både Eva och Leffe och andra har ju gjort inlägg om vapen o filmer.
Medan ni väntar på nya Fakta om Vild Vest, kanske ni kan läsa några av minna äldre artiklar som finns på sajten om ni har lust.
Om Personer= Chines Polly, Boskapsbaronernas Kvinnor.
Div och utrustning= Kocken och Kokvagnen, Cowboy sadeln , Cowboy stövlarna
Vapen= Geväret som båda sidor hade , Västern revolvrar, Geväret som vann Vilda Vesten.
Djur och liv= Cowboyhästen, Det är min Boskap, Grönt Guld.
Använd sökfunktionen på sajten, så får du en "lykta"
Leffe har lovat mig att göra ett register över alla artiklarna så man kan hitta dem enkelt.
Har jag??????? Får väl göra det då

Kvinnor är sig lika!
Varför har du inte gjort det , xxxxx? säger min fru.
Skulle jag göra xxxx?
Ja, det har du lovat! Har du glömt det?
Då är det väl bäst att göra det?
Det finns ju en sök funktion här på sajten, den går att andvända.
Man kan få en liten "lyckta" om man andvänder den!
Oj vad 
Var positiv -må bra

Tänk vad tråkigt livet skulle vara om inte Kvinnor var som dom är och Män som dom är!
Jag tänker ibland på vilka kvinnor jag har tyckt mest om och fäst mig vid, då är det aldrig "dom Tjusiga damerna" utan dom som i stället har kraft,humor och personlighet. Utsendet spelade efter 18-års åldern (min) absolut 0-värde.
Jag tar mer än gärna mot tipps på välsorterade filmsajter och tipps på bra western filmer.

Jag gillar också western film, men det finns så många olika typer.
Skrev en gång en artikel om Western film ska se om jag kan göra om den till sajten