En dröm
Skulle du vilja förflyttas bak i tiden och få uppleva den riktiga vilda västern?

Om jag bara kunde ha med mig min .45:a oh resten av `the outfit´ - GULD!!

Jaaaa, kanske! Det var en svår fråga, men den det beror nog på i vilken figur man skulle uppträda , det var nog inte roligt att vara en fattig farmare eller en dåligt avlönad cowboy. Men fick man vara en Stads Marshal eller en Texas Ranger, så OK
Villka roller skulle ni vilja spela i så fall.
Jag skulle inte vilja vara en glädjeflicka och inte en farmarhustru. Kanske en socitetsdam eller varför inte en kvinnlig revolverman som drar lika snabbt med bägge händerna. Alltså dubbla hölster fast det kanske skulle bli så tungt att jag inte skulle kunna snurra runt när fienden skjuter från bakhåll. Nä det lutar åt en socitetsdam som har en massa principer mot salooner och glädjeflickor.

Jag tror inte att du skulle passa i den rollen! Nä,då skulle du nog passa bättre in som någon av Boskaps "Baronesorna". Boskaps Baronerna är ju kända men att de flesta av dem hade Starka, Driftig, fruar är mindre känt.
Minst lika duktiga som sina gubbar och minst lika hänsynslösa.
Vissa körde sina män imperium vidare och gjorde stora pengar när gubbarna hade lagt näsan i vädret.
Jag skulle nog vilja ha en ranch och hålla på med hästar
#4 Det har du helt rätt i. Tack!
Jag skulle vilja vara doktor. Doktorn hade de flesta respekt för och såg upp till.
Hmm kanske vagabond? Rida runt hela västern och ta jobb när man behöver och bara vara..:)
Visst skulle det vara skönt att få komma till den tiden och sitta vid en lägereld och filosefera över livet i största allmänhet