Vilda Västern iFokus

Vilda Västern

Etikettfilmer-och-tv-serier
Läst 2073 ggr
Stander
0

High Chaparral

Som nybliven medlem har jag ägnat mig åt att läsa inlägg från start. Det är ju en hel del om gamla härliga tv-serier men jag har inte hittat ett ord om den bästa av dem alla, High Chaparral som första gången gick i slutet av 60-talet. Vi som är lite äldre minns nog den Manolito-hysteri som uppstod. Min favorit var dock inte Manolito utan Uncle Buck, spelad av Cameron Mitchell. I serien fick även indianerna vara människor och inte bara något som skulle skjutas så många som möjligt. Den har även gått i repris några gånger och senast på TV4Guld för något år sedan. Då fick jag tillfälle att spela in serien på DVD. Alla 98 avsnitt !!! Den är inte utgiven På DVD vare sig i USA eller något annat land.

Någon mer som gillade den ?

denstore
0

Jag har tyvärr aldrig sett den. Tror jag såg några avsnitt på 70-talet, men sen är det nog stopp.

JanGBG
0

ObestämdTyvärr var den inte i min smak, lite för präktiga GRABBAR för mig. Men den var ju väldigt omtyckt när den gick. Den var inspelad för det mesta i atelje och det syntes. Då var man inte bortskämd med Vilda Wästern serier så folk såg den mangrant. Det den gjorde var att bana väg för övriga serier om Västern.

Tatsja
0

Den följde man faktiskt. Minns att LeffeD och vi satt hemma och såg den. Först på bara svartvit teve. Usch vad gammal jag kände mig helt plötsligtFörvånad

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Leffe
0

Jag tyckte om serien. Favoriten var Buck

Catwoman
0

Såg den på Tv4 Guld och jag tyckte den var bra.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Gittan
0

Det kommer en presentation av serien så småningom.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0