Vilda Västern iFokus

Vilda Västern

Etikettutanför-ämnet
Läst 3155 ggr
Skogselva
0

Westerninspirerade teckensnitt

Kanske känner ni redan till den här sidan, men om ni inte gör det och letar efter en så'n sida/vill ladda ned teckensnitt till datorn som är westerninspirerade så är mitt tips:

http://www.dafont.com/theme.php?cat=106&page=1

man laddar ned gratis och det finns hur många olika teckensnitt som helst, även icke western. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

EvaG
1

Toppen. Det är ju något man kan använda om man till exempel ska göra en skylt till sajten. Tack för tipset.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Skogselva
0

You're welcome Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad