Vilda Västern iFokus

Vilda Västern

Etikettfilmer-och-tv-serier
Läst 1564 ggr
sissie
0

Elvis Presley

Elvis gjorde två western-filmer i början av sin filmkarriär.

"Love me Tender" och "Flaming Star".

När han mor såg den färdiga filmen av "Love me Tender" så brast hon i gråt över att hennes son dog i filmens slut. Hon kunde inte acceptera det. Så filmbolaget gjorde ett nytt slut där Elvis syns i de sista minuterna av filmen infälld i bild då han sjunger just Love me Tender.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

EvaG
0

Flaming Star har jag sett och vilka härliga låtar.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

sissie
0

Ja, dom är fina. Filmen i sig är väl inte världen bästa filmer men Flaming Star tycker jag har bra story.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

EvaG
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är Flaming Star

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Magnuzk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

16e augusti 1977 fick jag veta vem Elvis var. Min mamma förklarade vem det var när vi hörde på nyheterna om att han dött. Vi gick till den lilla ICAbutiken. Där fanns det skivor, LP-skivor, som det var på den tiden, och där fanns Elvis. Hon köpte "Golden Records Vol. 1" som jag har kvar än idag och som jag tycker är en av de bästa. Sen den dagen har jag varit en av alla Elvis Fans och jag var till Graceland i Memphis 1993.

Elvis lives on, in me, in his music, in his movies, in every fan. "Elvis has left the building, but will always be around."

Magnus.

Wassago
0

Växte upp med Elvis sen barnsben, han är still the king för mej! Glad

Tatsja
0

Vi satt och lyssnade på radio Luxemburg, där sa de att kungen dött, leve kungen. Tog ett tag innan vi fattade att Elvis dött. Vilken chock. Men jag är uppvuxen med Elvis och stort fan av honom. Speciellt de äldre filmerna och sångerna.

Hans röst är underbar

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

sissie
0

Radio Luxemburg. Kors!Förvånad Tänk det lyssnade man också på ibland. Mellanvåg var det visst. ObestämdHalv krasst ljud. SkrikandesDet var ett tag sedan det!Skrattande

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Leffe
0

Den tiden kommer jag också ihåg

Tatsja
0

Ja, LeffeD minns nog hur vi skruvade in den kanalen när vi bodde i Akalla. Tänk vad tiden går.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[chouwa]
0

Själv är jag ett extremt Elvisfan och älskar båda filmerna men måste

säga att Flaming Star är den bästa av de två!

JanGBG
0

Tungan uteJag var ju ung och glad på den tiden, så nog håller jag med om att Elvis är något visst med. Tyvär har jag inte sett filmerna men hör och svärmat till låtarna, dom är helt suveränaOskyldig