Vilda Västern iFokus

Vilda Västern

Etikettutanför-ämnet
Läst 1146 ggr
Tatsja
0

OT//: Julklappar

Hoppas er julafton varit fin, med mycket god mat och lite klappar.

Fick ni något som ni önskat länge? Eller något som känns som att det ska jag byta direkt.

Hur gör ni när ni fåt en klapp som inte faller i smaken? Håller ni god min och rusar ut i mellandagarn? Eller?

Jag fick väldigt fina julklappar. Vill inte byta en enda.

God fortsättning på julen

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Leffe
0

Jag är också nöjd med det jag fått

Gittan
0

Jag är helt klart nöjd. Fick ett underbart halsband från gubben. Det jag uppskattade mest fick jag av sonen - en liten bil i trä som han snickrat till i skolan och av dottern en teckning som föreställde mig när jag är ute och rider.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Faxlin
0

Jag är nöjd med mina. Fick ett underbart glas som dottern graverat själv. Med en varg på. Så roligt när de gör saker själva.

Jag blir aldrig missnöjd med en present oavsett om det är julklapp eller inte. Det är alltid tanken som räknas för mig, och den kan ingen ta bort.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tatsja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är otroligt nöjd med mina. Min ena son, som bara har socbidrag. Har lagt undan en slant då och då. Sen köpte han mig ett fotbad. Jag har tittat på det flera gånger, men tänk köpa ett på rean.

Sen fick jag en så otrolig söt och fin spegelplakett med texten mother. och vackra fina ord. Se bilden.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Faxlin
0

#4: Den har jag sett irl, otroligt vacker.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[GunillaF]
0

Jag har nog aldrig råkat ut för att få en julklapp som jag inte gillar. Skrattande 

Har aldrig behövt fundera på hur jag skulle göra om jag mot förmodan skulle få något jag inte tycker om…Obestämd