Hej
Vad trevligt med en sajt om Vilda vestern!
Jag kommer från Ångermanland och har alltid varit svag för vilda västern.
Där jag bor hade vi i många år en Country & westernfestival. Jag var både med och byggde upp "staden" och ingick i en showgrupp som både spelade, sjöng och dansade.
Tyvärr lades festivalen ner för ett par år sedan men man vet aldrig…intresset kan väckas igen. Det verkar gå i vågor.
Det ska bli spännande att vara med på den här sajten!
Välkommen hit. Jag kommer från västernorrland också fast det var länge sedan nu och dessutom Medelpad
#1 Tack för välkomnandet!
Du kanske har varit på vår Country & westernfestival i Junsele någon gång då?
Nä jag var 13 år när vi flyttade söderut. Däremot har jag varit på festival i Furuvik
#3 Ok. Dit har jag också varit. Den var ganska trevlig den också men inte jämförbar med våran (så klart!) 
Här bytte hela samhället skepnad och folk gick man ur huse iklädd westernstass eller indianklädsel. En stuntgrupp "levde rövare" dygnet runt och indiantrummorna trummade i natten.
Måste ha varit härligt
#5 Jaa, det var roligt. Synd att det tog slut. Men man vet aldrig….
Mycket roliga saker brukar komma tillbaka förr eller senare

Jag har varit på festivalen i Junsele. Men det var länge sedan. Men det besöket ligger nog mycket till grund för att jag numera är så fastbiten och åkr ner till HC varje år :-)
Jusst ja höll på att glömma, Välkommen hit.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#8 Vad kul att du varit hit. Hoppas du trivdes!
Tack för välkomnandet!

#9: Jadå jag trivdes som fisken i vattnet. Åkte inte så fasligt långt heller då jag då bodde i Kramfors.
Audiatur et altera pars
Kul, där har min syster också bott. Har du flyttat därifrån?

Japp jag har flyttat neråt i landet där släkten finns. Så jag bor numera strax utanför Gävle.
Audiatur et altera pars
Det går säkert också för sig!
Välkommen hit GunillaF. Hoppas du kommer att trivas här. Här ska vi bland annat som i riktiga västern dra snabbt, men vi drar inte revolvern utan på smilbanden.
#14 Det passar mig som handen i handsken!